torsdag 2 juni 2011

VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR

tack linda, victor, jeanette, malin, r, pappa & mamma för idag.
jeanette, för att du funnits där genom allt - guld värt! tack :) malin, för att
du utan tvekan alltid finns och att jag vet att du ställer upp om du kan. utan dej
idag hade jag inte kunnat flytta mej från punkt A till punkt B. victor (sthlm'arn) för
att jag alltid får nöta på dej och för att du aldrig ifrågasätter :) pappa, för att jag fick
vara hos dej, trygghet är a och o. r, för att du visat sympati och snällhet, tack! mamma,
för att du hört av dej och frågat hur det är, så lite betyder så mkt. och linda, världens
bästa linda, utan dej skulle nog mitt liv rasa. du är som min "brother-from-another-mother" ;) "farfar" lär ju komma nånstans ifrån :) :) tack för att du är du och för att du stått ut med mej under alla år.

TACK - helt enkelt. ett ord rakt från mitt hjärta :)
hoppas ni vet att jag alltid finns där för er också. är bara
ett samtal bort :) eller en dörr :P
ni betyder allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar