torsdag 2 juni 2011

ME AND YOU OR YOU AND ME? MAYBE US?

http://adfate.com/

lite smårolig sida :)
ja, jag är ju en sådan där relationsnörd, älskar att läsa allt som har med det att göra, inte vet jag om det är för att jag... näpp. skulle aldrig erkänna det, går lättare utan att göra det :P hursomhelst. jag har legat här och funderat, eller; jag brukar fundera ganska ofta. varför får man känslor för sådana man av olika anledningar inte borde få känslor för? och varför stannar så många kvar i ett förhållande som egentligen inte är ett förhållande man vill ha? är det för rädsla att vara själv eller har man bara vant sej? det är ju alltid enkelt när man inte är i det själv. såklart. men det här med förhållanden. det ska ju gärna krångla, inte bara för att det alltid är lite krångligt utan för att det gärna ska jävlas också. andra ska gärna lägga sej i, åsikter vet man ju att folk har.. kanske genom sej själv :P sen måste allt tydligen fungera. helst direkt. är det konstigt att man blir lite skraj samtidigt som man längtar? skulle inte tro det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar