fredag 3 juni 2011

NOW, TIME FOR ME IS NOTHING 'CAUSE I'M COUNTING NO AGE

..I got sunshine, in a bag.. na na na.. the future is comin' on.. 




jisses, vilket väder :D solen lyser, fåglarna kvittrar, humlorna surrar, korna råmar och tuppen gal. jahopp, så var Livet här då. antar att ni redan gissat er fram. jag sitter på farsans altan :) kvalitet! bättre terapi än så här kunde det inte bli, jag gillar't. har solen i ryggen, där vill jag ju inte ha'n. ska snart gå in och hämta en filt att kunna breda ut mej på, på gräsmattan. .. aaaahjkdhfj <--- åh! getingar! surrar ju också här, dådå! .. mjapp, haha. gjorde en liten paus ifrån stolen men undvek iallafall att kasta iväg datorn, så den är hel fortfarande :P heja mej. ehm, vart var jag? ah, Livet. life. underbart. sommar. sport. sommarsport. er. sommarsporter! ja, hörr'ni. är det något jag saknar så är det att syssla med bollsport. pappa, han är rolig - han har väl hört det tjatet i typ snart hundra år utan att jag tagit tag i det och sade till mej i vintras; men börja spela innebandy igen då, b-laget i silverstaden - alla lag behöver morsor" hah, ja. det var just det. morsor. tycker att korpen låter mer lagom :P jag vill spela korpen i innebandy, jag vill spela den i fotboll. bowling är också kul. hur mkt har jag varit inne på? innebandyn gick ju sådär, jag blev sjuk, folk slutade dyka upp.. nedlagt. trååååk. nytt försök i höst! nu då, tennisen. jag ska spela det igen. det har jag ju bara saknat i typ 15 år men fick första riktiga suget förra sommaren.. utan att ta tag i det. why? vafasen, Livet är här och det är nu. TA TAG I DET. :D . så nu, emelie, linda, malin. jag kan börja spela nästa vecka, när kan ni? 


varför känner som det att jag vill ropa "rooock 'n rooolll" ?
det vore att bryta mot allt! så here it comes;


EY; YOOOOO! 
life is sweet. music, listen ~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar