onsdag 13 juli 2011

LEKSAND FTW

vicce ser på svampbob, grabbarna i huset slaggar, farmor sitter bredvid mej och löser korsord, jag försökte mej nyss på ett sudoku. löste fel på första, lättaste, skrev tryckfel med stora bokstäver ovanför och kryssade över skiten. gav mej på det andra, puh, det blev bättre. var nästan rädd att jag lämnat hjärncellerna hemma. tänkte hjälpa farmor lite med korsordet igår, det enda jag kunde var på ett ungefär att brad pitt heter brad pitt (det var en bild på honom) men det hade hon redan skrivit. givetvis. vem vet inte att brad'an är brad'an? och varför trycker han in en massa jox i ansiktet? jag kommer fail'a på en bild på honom snart om han ska fortsätta sådär. han har världens snyggaste tjej. de har massvis med fina barn. de är rika. hallå? njuter man aldrig fullt av livet? nähääj, den här brad pitt. han har aldrig varit i leksand han inte. det hör jag det :)


hade kunnat vara vid siljan. man ser ingen skillnad.

4 kommentarer:

  1. Siljan... underbart....
    E vill till Leksand sommarland... men vi har ingen som passar pållen i arresten med mat 4 ggr om dan

    min blogg är uppdaterad också.... med en liten fin hänvisning hit... AhA-bloggat

    SvaraRadera
  2. leksand sommarland är kung! hoppa på näckrosor, är inte du också sugen på det? ;) .. lämna karln hemma och ta med ungarna och åk och lek! :PpPpp

    ska hoppa in på din blogg nu, jag :)

    SvaraRadera
  3. japps jag hade drömt om en skatt.... fast jag hade nog i drömmen tänkt mer ettor o nollor typ, eller dinares.
    Men underbar skatt vi fann va

    SvaraRadera
  4. jaa-a :D älskar sådant där!

    SvaraRadera