onsdag 13 juli 2011

LAUGHING OUT LOUD

sitter här i soffan i leksand. dricker mitt morgonkaffe. vi har sovit gott, vad annars? det gör man här uppe. men när jag skulle sova, då var jag. ja, rädd, faktiskt. hade just sett på unknown. vad är det med sådana där filmer? varför får de blodet att pumpa i kroppen och hjärtat att slå spurt-puls? det är ju inte direkt så att maffian är på jakt efter mej nu när jag sett filmen, ändå hoppade jag högt bara det blåste lite i trädet utanför inatt.
efter att ha facebook'at från sängen slog jag om tankarna till power meet och kom att tänka på de här killarna, vi kan kalla de piff & puff för enkelhetens skull, som kom fram och pratade med oss vid 4 på natten. folk var på väg hem, fulla och go'a. bilarna hade tunnat ur i karavanen. hur som, vi snackade med de här, jag och ida. snart frågar de oss hur gamla vi är. ida svarade: "24". vi såg hur killarna höjde på ögonbrynen innan de frågade mej: "dudå?". "29" sade jag och.. hahah, killarna backade som om jag hade dragit en kniv. när puff säger att de är 18 och 19 år ser piff bara jävligt glad ut och utbrister: "haha! förstå coolt om jag kommer hem imorgon och säger till brorsan att jag knullat en tjej som är lika gammal som honom!" varpå puff svarar: "ja men du, vad fan skulle hon få ut av det, då!?" och pekar på mej. sedan går de vidare, jag och ida ligger kvar i gräset och skrattar så vi nästan rullar ner för slänten. vet inte om ni såg den statusen på facebook, det var där ida tyckte att jag skulle sluta vara så brutalt ärlig om min ålder :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar