torsdag 30 juni 2011

ALLA SÄTT ÄR BRA, UTOM DE DÅLIGA

en mindre bra sak, återigen, är väl att hänga ut sej. tänk vad jag är efterklok ofta :) skitsamma. det har väl ändå inte undgått någon och allt blir bra till slut. allt ordnar sej, som det så fint heter :D det går inte att välja vad man ska känna. tror jag? jag är SÅ känslig, har hjärtat utanpå kroppen liksom. för att förklara lite mer ingående så tycker jag till och med att det är jobbigt att slå ihjäl en fluga. och nej, jag skojar inte. jag gör allt för de jag tycker om och tycker jag om någon så visar jag det. känner ofta att jag inte hinner med alla jag vill hinna med och ett dåligt samvete försöka äta upp mej. jag vet att tiden inte alltid finns och har försökt att lära mej att skärpa till mej litegrann. de som vill få tag på mej vet ju hur de ska göra - så försöker jag tänka. som nu.. t.ex. så saknar jag smilla jättemycket. och benjamin och lukas. och samuel och johannes. en kompis dotter, mina kusinbarn och mina kusiner. ge mej tid att ge dem tid! snart semester?! då rackarns :) men, men, men. vicce och jag, vi ska ha SÅ sjukt roligt på den här semestern. det är äntligen fredag imorgon, han kommer hem! saknaden de här veckorna.. ska vi inte prata om, finns ändå inga ord att beskriva den med. tur att jag har honom att överösa med kärlek :) de känslorna behöver jag iallafall inte smyga med.

...på tal om flugor, nu då.
det sitter 5 stycken på mitt ben. jag ser 4 på fönstret. 3 på soffan mitt emot mej
och 1 på bordet. jag har ett par stycken och alla heter de hubert :D

2 kommentarer:

  1. Läs det här blogginlägget... ja nu råkar det vara en fd ponnyblogg numera alpackablogg men det spelar välan ingen roll??
    http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se/2011/06/28/5703702-ar-du-en-hs-typ-manniska/

    Jag kände igen mig massor... tror du känner igen dig lite här o där också... kramis

    SvaraRadera
  2. shit! läskigt bra stämmer det in?! jaha. då fick vi en förklaring då.. en liten iaf :) tack för det :D KRAM

    SvaraRadera