onsdag 1 september 2010



jag är inte alls på hugget,
var tog energin vägen? 


hoppas den kommer med snön
som jag hoppas kommer tidigt i år!
visst var man lite småtrött på nysnö
förra vintern men hellre än snörik
vinter än en slaskig sådan? right?


känns som om alla min tankar finns
omkring zlatan, valet, lego star wars,
jobbet och vicce. zlatan, #11. okey.
på fredag ska vi spela mot ungern,
fast med zlatan i en tröja med annat 
nummer. och vad gör jag när det är fotboll?


jo, jobbar. every single time.. 


valet. låt det vara över! 


lego star wars, underbart bra gjort
spel men nu sitter vi fast på en bana
och kommer ingenstans. & jag vägrar
fuska med hjälp av walkthroughs :P 


envis som en åsna, trött som en gnu,
smidig som ett kylskåp, hungrig som en varg


& & vacker som en roos :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar