måndag 30 augusti 2010





& så var det måndag och en ny vecka.


det händer rätt mycket saker nu, 
kan jag tycka.


zlatan spelar i milan, göran persson
går ut i media och säger åt S att skärpa
sej, det har kommit 40 cm snö i norge,
jag har varit på krogen,  aik's målvakt
(turina) höll på att göra mål på blå-vitt igår, 
omega3 var visst inte så bra som de
trodde & mina klockor är fortfarande
skitsnygga.




snart ska jag hämta filuren på skolan,
han mår inte bra idag och är jättetrött
efter hattandet i helgen,


hur dåligt samvete får man ha? det blir
ingen mer utgång på min victor-helg.
inte värt det. vill umgås med honom
istället - såklart! :) så ikväll blir jag
hemma från jobbet, så pysen får vila
istället. .. 


japp, kändes om helt rätt beslut. 
har man ont i huvudet, fryser, hostar
och snorar ska man inte behöva flänga
omkring bland barnvakter. 


hupp! nu hör jag jeanette i trappen,
tror jag. måste springa och tjuvkika :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar