torsdag 8 juli 2010


oj, oj - här skriver jag så mina fingrar blöder
vad det verkar.. jag surfade runt lite och kom
in på, min blogg :o ..

"ja-just-ja-jag-har-en-blogg"-moment var en
konstig upplevelse. men här är jag nu :D

och jag skriver! så jag skriver..

..medan jag gör våfflor som ska med till
stranden. salladen är klar. idag det ska det stekas!
badet får vicce stå för :) .. fast igår, var jag nära på
att vara tvungen att studsa i. vicce, som helst plötsligt
från ingenstans igår började våga hoppa från bryggan
började bli lite för tuff med det där hoppa från bryggan.
han skulle visa mej när han gör bomben och s p r i n g e r
ut på bryggan, halkar, slår i fötterna i bryggan och dyker i.
hah. jo. när jag tänker efter idag så såg det lite roligt
ut och nyttigt var det. 1. det var inte bra att springa på
bryggan. 2. det var inte farligt att vara under vattnet.

kiddo' börjar bli stor! <3>

en fästing hann han med att få också. tur att ingela kom
och hjälpte till att ta bort den :s .. äckliga djur!

..

om exakt 3 dagar (!!) går jag på semester :D
hur skönt ska det inte bli att få vara ledig och hemma
i 3 härliga långa veckor? som jag längtar!

back to våfflorna nu.

later!



1 kommentar:

  1. Ha ha! Maja har oxå börjat tuffa till sig! Hon hoppar och far i vattet så jag blir alldeles matt! :)
    Hon har alltid varit tokfeg när det gäller vatten men nu verkar de släppt...har ju t.o.m börjat försöka simma utan armpuffar!:)

    Liam däremot är heeeelt galen i vattnet!
    Noll koll på allt och bara röjer!

    De är roliga di små! :)

    Vi längtar oxå till din semester ;)

    SvaraRadera