onsdag 19 maj 2010


roadtrip är vad jag sysslat med idag,
till forshaga och tillbaka igen. där hade jag sådan
tur att jag fick vara med informationsmötet om
utbildningen Behandlingsassistent :D

låter väldigt intressant, måste jag säga!
så intressant att jag muttrade lite om att jag
inte sökt den själv. med en sådan utbildning kan
man jobba med lite vad som helst - det lockar.

ja okey. vältränad rygg framför mej - som dessutom
tillhörde en norrlänning som pratade norrländska (no shit?)
gjorde inte informationsmötet mindre intressant ;)

..

well, well - fick se Värmland, det sköna! för första
gången till och med. och jag fick äta en glass i molkom :)
och träffa massa emelie'iska släktingar. det var nice!
helsköna figurer i den där familjen holm :)

..

ligger i sängen nu och googlar (google är min bästa vän)
- på utbildningar. är satan så sugen att studera!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar