söndag 18 juli 2010


heeeey,

efter en natt med åska och regn blev det ju mycket
skönare inne - eller inte. fortfarande lika kvavt
och klibbigt och jävligt :) tur vi åker till leksand idag,
där är det ordning på luften.

på tal om leksand. hehe. var på dop igår, emils, och
min fina doppresent - i form av en leksandsnapp :)
uppskattades "sådär" av aik'arn i emils pappa :D

fröken roos hade roligt iaf... :) fniss!

hursom, två störtsköna människor har fått
världens finaste emil! och deras familjer är
ju lika härliga båda två. det här kan inte bli bättre.

tror jag tänker ta åt mej äran för den här
matchmaking'en jag lyckades med ;)

..

vicce. sover. fortfarande :o .. 21:30 ca, gick vi till
sängen och lade oss igår, han ville vi skulle se film.
jag somnade med sudoku-boken mot ansiktet
inom 5 röda, vicce väckte mej när åskan började.
slog av TV'n och somnade lika fort igen. vaknade
07:30 :s .. har inte sovit så mycket på jag
vet inte hur länge. vi som skulle åka tidigt idag :P

..

mycket leksand blir det! har en känsla av att jag
kommer sakna semestern när den är slut :)


kissa, borsta tänderna, packa,

nu på direkten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar