onsdag 12 maj 2010


...

mitt upp i alltihop blir jag pissnödig också!
jag som ligger så bra här i solen.

tjatar med malin på facebook,
malin som tänker vila ögonen mitt i
att jag har tråkigt. taskigt! .. om en timme
ska vi gå till dagis för utvecklingssamtal.

...ikväll är det fotbollsträningen igen! vicce säger
att han vill byta om nu så att han är klar för att
åka dit. tror han gillar det här med bolltroll jag :)

första träningen var i söndags och vicce var superduktig,
ja - som vanligt. och hans mamma var stolt, ja - som vanligt.

vicce är det absolut bästa ever som hänt mej.
han är typ världens finaste, bästaste, goaste, snällaste,
duktigaste, roligaste unge :D <-- på riktigt <3

..

nu är det nhl på xbox som gäller för honom igen.
själv vet jag inte vad jag ska göra, har inte planerat längre
än att kissa kanske vore på sin plats :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar