tisdag 18 maj 2010


angelica (http://partyoffive.blogg.se) inspirerade mej att
skriva ett blogginlägg. hon har skrivit ett alldeles underbart
inlägg idag! .. sådär underbart att jag blev tårögd :)

..

idag kom min älskade vicce hem efter en helg hos
pappa igen. när han kommer hem känns som det
är ordning och reda igen! tycker inte om att vara
ifrån honom fler dagar på det här viset. räcker väl
med dem man m å s t e jobba :s

så idag har vi busat, spelat hockey (nähä? hah),
han har cyklat med morbror dennis och vi har spelat
fia med knuff (han vann - igen - tur med tärningen
kallas det). nu ligger han i sängen och ser på Turtles,
väntar på att det ska bli morgon för att få åka med
morfar till mormor :) min älskade prins!

han betyder allt för mej. ALLT. han är det bästa
jag har och det bästa som hänt mej. såklart!

..

imorgon ska jag ut på en roadtrip med emelie,
till forshaga fram och tillbaka :O .. långt! men det
ska bli skoj! hinner man umgås lite :)

..

tror jag ska leta på någon sådan där rolig lista
att fylla i, bara för att.... :)


schweiz - sverige 0-1 just nu! yeeeyha!



1 kommentar: