måndag 8 februari 2010


det var en söndag också,

vaknade på lindas soffa där jag och
vicce fightats om en sovplats natten
igenom. han ramlade bara ur en gång
iaf, det var måste vara något slags rekord
som blev slaget :)

åt frukost, eldade i kaminen (jag vill bo
i hus, jag vill också elda för att få upp
värmen!! fusk) och bestämde oss för
att ta oss till salbohedsbacken, älskade
backe. emma & linda gjorde sej redo för
skoteråkning till backen och jag packade in
vicce och smilla i bilen. puuust!! för att ha två
barn med sej på en affär, haha. jag blev alldeles
svettig vill jag få lov att tala om! när den ena
sprang åt ett håll, satte den andre fart åt ett
annat. fullt ös för att köpa lite korv och ett par
korvbröd. kom fram till backen med de två
sötnötiga barnen och placerade oss i solen,
var så sjukt jäkla jättesuperskönt ute så det
finns inte. klart bästa vinterdagen hittills! där
satt vi, i 2½ timme och väntade på de där två
som försökte ta sej fram på skotern, haha.

efter att ha lyckats dragit upp skotern ur
vattnet som de fastnade i på sjön så kom
de äntligen fram och vi kunde grilla lite korv.
vicce hade fullt upp med att brottas med sin
nya polare; anders :P han försökte köra lite
med emelie också men hon har vart med
så länge så hon går inte på det där xD

vicce hade en lika bra dag som mej och jag
lyckades lura ned linda på madrassen med
mej, hon som inte gillar sådant där skrattade
då fan lika mycket som mej när vi kommit
hela vägen ner. kanske skratt som betydde;
wohooo, jag klarade det & jag bröt inget ben!!"
haha. alla borde prova att åka med linda någon
gång, jag brukar skrika när jag tycker det går
för fort, linda lät "puuh! .. puuuh! .. puuh", inte
lika impad som mej när det kommer till att få
massa snö över sej kanske :D humor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar