tisdag 20 augusti 2013

YOU ARE BEAUTIFUL, JUST THE WAY YOU ARE

träningsabstinens big fucking time och inget halsont ikväll, 
det betyder bara en sak = träning imorgon! om jag springer cirka 2,5 timme
på löpbandet, betyder det att jag då tränat bort de där chokladdrömmarna
jag råkade smaka när jag bakade nyss? inte? tur man är snygg ändå, då :D

tänk vilken hysteri det blivit kring träning. jag är ju inte ett dugg bättre själv,
en läkare sade till mig en gång att jag inte borde träna (det ni) eftersom man
mår bättre av det och lätt utvecklar ett beroende. det var under min värsta
ångestperiod, i och för sig - nu är ju inte jag någon einstein här men med tanke på 
samhället och all jävla stress som är idag så kanske han har en poäng? det ska vara glapp 
mellan låren, man ska ha magmuskler &  det ska tränas squats så man får rumpa och 
alla ska springa. hej och hå vad vi ska springa. vi ska springa milen och vi ska svettas. 
och fort ska det gå. jag har aldrig sprungit en mil men drömmer om det. jag vill inte ha 
lår som björkpinnar, tycker det är finare med kurvor. men en vältränad mage och rumpa?
JATACK! kan man få allt det här och ändå äta godis? mina svullarfredagar är heliga! 

vi är så sjukt lättpåverkade av media. men att bli påverkad på det vis att man börjar 
träna måste väl vara en galet positiv liten bit? :) :) 

jag drömmer i drömmen om en gård; 
om grusvägar utanför huset att ta den där löprundan på, liksom...


...det är ingen ordning på allting :D













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar