onsdag 28 augusti 2013

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT



haha. ja. här sitter vicce och drömmer om att bo i hus på morgonkvisten.
"när vi bor i hus ska jag gå upp klockan 3 på morgonen och titta om jag
ser några vargar & lodjur på ängarna" - oookeeey :| (hjälp)

"och om vi inte betalar lika mkt då, så kan vi åka på nhl-matcher istället
och titta på filip forsberg" - ehm, jaha :D (USA?)

"vi kan gå runt skogen tidigt på morgonen, då kanske vi får se djur"
- gör det du, vännen min, men du får ta med dej morfar :P (jag lovar)

"och så kan jag gå ut och gå med busan åt morfar & ingela" - jopp;)



själv hade jag nog mest bara tänt en brasa i kaminen för att få lite härlig
vedvärme en sådan här morgon och sen krupit upp i soffan under en filt
igen:)


2 kommentarer:

  1. Haha nä ut i skogen med dig nu.... fegis :P

    Och självklart sparar ni så mkt pengar så ni kan veckopendla till "Amerikat" åver there

    SvaraRadera
  2. haha givetvis är det så;) veckopendla vore the shit!;)

    SvaraRadera