fredag 16 augusti 2013

CAN YOU FEEL IT, TOO?

idag är en sådan där morgon. så vacker, färger av höst som skvallrar
om att det blir kallare ut nu. jag tittar ut genom fönstret som vanligt
på morgonen och ser den rosa himmelen - fylls av känslor som gör
att det pirrar i magen. HUR FINT FÅR DET BLI?

det är efter det jag går in i köket, gör kaffe och tar fram filen.
hämtar knäckebrödet, smular ner det - i koppen. är för snål för att
göra nytt kaffe men gissar att det blev ungefär som att dricka
välling med kaffesmak;) så sitter jag här..

..väntar på att farsan ska komma så vi får åka till jobbet. sms'ar för
att se om han försovit sej och han svarar; lämna vicce först". blir
direkt irriterad, orkar inte bära alla grejer....... JUST JA, jag har ju
bilen:D hur är det med tankeverksamheten???:)

idag åker vicce till sin pappa efter fritids och jag längtar till ikväll,
har bjudit ut min soffa på dejt. vi ska tända ljus, äta chips och se film.
det kan verkligen aldrig bli uttjatat :D

stay classy -
it's friday, bitches!! :) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar