tisdag 1 november 2011

TVÅNG

vikten av T, en stor grej inom innebandyn har jag lärt mej idag!

tempo, teknik, teamkänsla, tal, titta, taktik.. osv.

"tvång" fanns givetvis inte med men det här inlägget är ett tvångsinlägg ;)
tvingad av ingen annan än Mallan som anser att jag bloggar åt h-vete för lite :Pp
såå, är du nöjd du? eller måste jag skriva om nåt?

även om jag bara har, för dej, mindre roliga saker att skriva om, som innebandy, ishockey,
killen som får mej att sjunga med i heartbreak down av pink eller sälen?

vill du verkligen att jag ska blogga om det? ;) själv tror jag att det blir lite
uttjatat.. men kan väl säga så här...


VI SPÖADE MORA IGÅR!
leksands if is the shit! 


(kan vara det viktigaste av det viktiga, förutom nästa parentes)


(och! det var dunderskoj att se dej idag :) mer mallan-brallan åt folket! )

4 kommentarer:

  1. haha lovely... o så jag då... som tvingar dig o blogga o så läser jag inte förrän två dar senare... va är det för fasoner va??? pffff

    det var sketakul o se dig också Annis-pannis

    Har du vickat nå mer på din stol då??? hahahahaha

    SvaraRadera
  2. bara jag igen då3 november 2011 kl. 23:14

    du glömde skriva snö i den där listan

    SvaraRadera
  3. jag glömde skriva snö! attans! ska ändra på det :) .. här vickas inte på nå' stolar ;) bara sänker ner de lite ibland.... :) :)

    sluta opp med att inte läsa förrän två dar senare! bums! :)

    SvaraRadera
  4. took you long enough to answer back though4 november 2011 kl. 21:19

    haha rättelse i ledet... är tillbaka o kollar nu

    ska aldrig hända mer... lovar... nästan lovar iaf... hihi

    SvaraRadera