söndag 2 oktober 2011

NOBODY CAN HURT ME WITHOUT MY PERMISSION

ibland undrar man ju!
men undra ska man kanske inte göra så jävla mycket.
då undrar jag vidare på det och undrar hur man gör
för att sluta undra varför man undrar att man undrar,

:)

eller näh. hur gör man gör att sluta undra? undrar jag.
mer på det viset, kanske. det vore ju ett under om man bara
kunde slå på off-knappen så var allt undrande över  ;)

om jag är bitter? hell no :D
det lämnar jag åt andra, har inte tid med det.

sen tänker jag vara lite stöddig och säga att jag är för
bra för det också :) :) och det får man väl?

eller nähäj, det kanske man inte får. ingen america-style
i landet lagom ska komma här och komma här. tycker
att vi alla borde dra på oss lite mer sådant, jag!

eh, rörigt inlägg? jupp. men.  shit the same

- det ÄR rörigt i mitt huvud as we speak

men på ett gulligt vis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar