onsdag 12 oktober 2011

JAG ÄR HELT BORTA! SKA GÅ OCH HITTA MEJ SJÄLV. OM JAG SKULLE RÅKA DYKA UPP INNAN JAG KOMMER TILLBAKA, SÅ SNÄLLA, BE MEJ STANNA KVAR OCH VÄNTA..

ni vet den där känslan? när man bara vill gå ut i skogen, ställa sej nånstans mitt i och skrika allt vad man har, rakt ut? samma känsla kan också visa sej i att man har lust att slå näven allt vad man har in i väggen. eller huvudet. huvudet känns det väl som om det skulle passa bra att köra in ett par tre gånger i väggen? eller kasta nånting, som t.ex. telefonen i ren frustration. eller så vill man lägga sej i fosterställning och gråta. det känns dock inte som om det funkar riktigt lika bra som att få ut känslorna "med våld". speciellt inte när man inte vet om man är arg, ledsen eller glad. jag brukar tuta när jag kör bil, när jag är arg :P eller när jag är jätteglad! så där så det sprudlar i kroppen. tuuut-tuuut! det är sant! och det sprudlar till lite extra då, till råga på allt. men ni förstår väl vad jag pratar om?

hur som, jag var och tränade idag. med rätt känslor i kroppen orkar man hur mycket som helst!
plus att man får göra av med lite negativ energi. nu undrar ni säkert vad fan jag svamlar om. en
del vet, andra inte.

PMS? hell-YES!

2 kommentarer:

  1. Know the feeling o maybe baby att jag var med o hjälpte dig träna så bra, heh

    Men ibland blir det bara så... det går för fort U know

    Tempo
    Arbete
    Genomförande
    Glatt
    Allvetande

    Njutbart
    Eget
    Råd

    Hahahaha vet inte om orden i sig säger nåt eller om de bara är ord

    nåja, ny dag nya äventyr

    SvaraRadera
  2. haha, nej vännen min :) det hade ingenting med dej alls det att göra! det får du inte springa omkring och tro nu inte :)

    och ord är aldrig -bara- ord ;)

    SvaraRadera