lördag 8 oktober 2011

HÖSTEN

 jag gick igenom en skogsdunge (!) igår och det luktade SÅ gott! det luktade så gott att jag ville stanna där, sitta där en stund - filosofera lite. bara vara. njuta. andas frisk luft. jag älskar det här! älskar den friska, kalla luften. älskar alla färger som kommer med hösten. man skulle ha någon att dela allt det här med. någon att ta en sådan där mysig höstpromenad med, hålla handen, frysa litegrann. och när man kommer hem kryper man upp i soffan under en filt och dricker värmande kaffe till en bra film. va? om jag sett för många filmer? NEJ! jag hoppas verkligen på riktigt att ni gör sådana här grejer med varandra, ni som har någon. annars blir jag butter :P och det känns ju jobbigt om man skulle vara både butter och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar