torsdag 8 september 2011

THINKING

heey

det är ju sjukt, flygolyckan med lokomotiv. jaroslavl. läste någonstans att planet skulle skrotas om tre veckor, får hoppas det inte stämmer.. vore jag spelare i KHL skulle jag inte sätta mej på ett jak-42 om standarden och kontrollerna är så dåliga som media säger. ja, inte om jag vore nån annan heller men jag tänkte de kanske flyger ofta, till och från matcher.

och Stefan Liv, då. ja. den där glada goalien som alltid verkade vara i sin egen värld :) alla andra som var ombord.. familjer, vänner. det knöt sej i magen när jag läste nyheten och tanken kan inte sluta hamna vid "tänk om det skulle hända någon nära till mej" - vilken egentligen inte ens behövs för att känna medkänsla.

mina damer och herrar, medkänsla är en viktig egenskap!
ta hand om varandra, älska mycket, skratta ofta
- tiden är här & nu!

R.I.P. Stefan Liv & Lokomotiv



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar