fredag 30 september 2011

kan man äta gurka till pannkaka?

man har inte roligare än vad man gör sej, som det heter. och jag började tänka på matchen vi var på i onsdags, när jag lagade mat igår. LEKSAND i mitt hjärta men maten i stekpannan fick mej att tänka på Västerås...


fnissandes vid spisen tänkte jag såhär:

under matchen: platt som en pannkaka.

efter matchen: det blev bara pannkaka av alltihop (se bild i tidigare inlägg)

soon to be: upp som en sol, ner som en pannkaka!







- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det står VIK på pannkakan va??? För jag trodde nästan ett tag där att det var ett "hidden message" till mig

    hahahahahahahaha kollar man noga kan man få för sig att det är mina initialer som är inristade i pannkakan... såååå var är den... it's my name on it. ^^

    SvaraRadera