söndag 4 september 2011

HE'S A SWEET TALKIN' SUGAR COATED CANDYMAN

vet inte hur grannen vågade lämna en hel hink med godis här
men, det gjorde hon iallafall :Pp .. jag har inte smakat ur den idag,
tänkte åka och träna istället för att äta godis! bra idé? yes, I know!

hur som, årets segaste dag igår skulle bli årets näst segaste dag idag.
sova till klockan halv tio suger getballe, nu är klockan 11 och jag dricker
fortfarande morgonkaffe och har varken klätt på mej eller ätit frukost!

please, någon? gör min gröt! vill gärna ha lite äppelmos på :)

den här negativa skiten jag hamnat i ska BORT! fy vad den stör mej,
1 och ½ dag är en och en halv dag för mkt :P  hallå - bra'iga humöret,
where are you? come back to me! jag är helt hundra på att det är träningen
som saknas :) pep, pep! 4 veckor kvar! till vadå? I will tell imorgon... :)

då blir det officiellt! toklängtar! nu blev jag på bättre humör igen,
kors vad det svänger - har jag pms eller vad är det frågan om? :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar