måndag 26 september 2011

EN BULLE I UGNEN

jag ligger här i min säng, försöker sova men drömmer i vaket tillstånd istället. om sirapsbröd, potatisgratäng, gammelmormors pölsa, taco på älgfärs, chipsen i skafferiet, lingonsylt till potatisbullar, kalkonstek..

..börjar få starka misstankar om att jag är hungrig..

hur som, sirapsbröd! hur svårt kan det va'? jag kan verkligen inte baka det, jag suger på att baka överlag men en smet man drar ihop och trycker ut på en plåt borde väl inte vara så avancerat att man ska misslyckas every time?

det var de här tankarna jag hade i huvudet, därav inläggets rubrik. jag är inte gravid, inte det minsta faktiskt. jag gillar bara inte uttrycket "jag har en bulle i ugnen". vet inte hur liten plåt den har som kom på det men jag brukar då få plats med fler :) :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar