måndag 29 augusti 2011

WROOOM

kors, vilken helg!
fredag - bröllop, stress hela dagen. blommor skulle hämtas, bakelser beställas,
mammas hår fixas, jag skulle duschas och sen skulle man dessutom försöka gå i
de där höga klackarna från parkeringen till rådhuset... :P bröllopet sen, det var
över på ca 3 minuter men mamma hann med, de sade ja till varandra och fina var dem :)

lördag - fotbollscup på svedbo för vicce. yey! det där är kul :D två matcher fick de vinna
och en förlorade dem. vicce var som vanligt kung, han har fått sitt fina spelsinne från sin
mamma ;) det ni! det sade min pappa, till och med.. haha. efter fotbollen, hem; kasta super-
svettig vicce i duschen, själv fick jag åka som jag var. till sala. bröllopsfest. uj uj. hela släkten
var där, superskoj att träffa dem! :) kom hem 233o. gick och sov.

söndag - klockan ringde 07oo, beep. det var dags att göra sej iordning för att åka till furuvik,
där eric saade skulle spela och vicce hade vunnit biljetter till. SKOJ! vi åkte tillsammans med
Carola & Kalle, det var sjukt roligt. skrattade mest hela dagen :D den där saade är grym på
att sjunga, jag gillar pop har jag kommit på. heh. ja. sen hem. kom hem runt 203o. i säng,

upp 055o idag... nu är det dags för jobbet :) här ska man inte hinna med inte!
roligt när det händer massvis med grejer, faktiiiskt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar