lördag 11 juni 2011

WISE MEN SAY, ONLY FOOLS RUSH IN

shiiiit, vad jag ätit mycket god mat idag! :D det var rostbiff, hemmagjord potatissallad, potatischeesecake, kycklingklubbor, nybakat bröd, majs, sparris, ärter, sallad, kött och så kaffe med rulltårta, grädde och en jordgubbe på toppen som slutkläm. den kunde jag ju inte äta men det såg fint ut ;) åt nog upp alla kalorier jag tränat bort den här veckan men what the hell, det var gott och helt klart värt det :D det är ju inte varje dag en lillebror tar studenten...

...nu sitter jag här. och är. bra, va? :D jag är ganska bra på vara, iaf mej själv :) jag har en ond fot också. hmpf. något elakt djur (förmodligen jättefarligt :P .. ) har bitit mej på sidan av foten och nu är den alldeles uppsvullen och öm. som en ballong! eller ja, kanske lite mindre :) men den gör i vilket fall ont och bettet kliar. vet inte vad jag ska gissa på för djur? svarta änkan? för en mygga, en enkel liten mygga, kan det väl ändå inte vara? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar