måndag 6 juni 2011

WHEN I GET OLDER, I WILL BE STRONGER

jag har hört att jag ska gå och bli ett år äldre snart :O ..det är sant :) och jag tänkte önska mej en sak! bara för att jag kan, bara för att jag har en egen blogg - jag önskar mej; en mp3-spelare! som jag kan ha med mej när jag är ute och springer. huh. jopp. springer! :) jag har en iPhone men på den kör jag ju runkeeper och/eller endomondo och batteriet säger -poff- .. en no-no-grej för mej som springer sakta. haha. ingen maratonvinnare göms i mej inte men jag tycker jag är duktig ändå! som överhuvudtaget har bestämt att det är dags nu ;)

har rådgivit med min leksands-faster idag, litar på henne när det gäller löpning förstår ni, har fått en massa bra tips som jag tänker följa till punkt och pricka och gör jag lika som hon gör så kan det inte bli annat än bra :D det "värsta" är väl att hon säkert ska ha med mej på en runda när jag kommer upp nästa gång.. och sist vi provade det, så lånade jag hennes ett par dojjor och fick sådana skavsår att hennes karl fick hämta upp mej för jag klarade inte av att ta mej runt med dem. haha. well, det roade iallafall alla andra! alltid nåt :P

en måste-låt till träning; waka-waka med Shakira. testa får ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar