onsdag 1 juni 2011

TVILLINGENS LIVSORD: JAG TÄNKER

ooooohmyyygoood. vet att jag borde fortsätta på mitt alfabet. vet att jag borde vara på bokstaven K. jag har faktiskt medvetet lagt det på is ett tag. jo, det är säkert. för om jag tänker på bokstaven K.. neeej, inga snuskiga tankar nu! sluta med det! det är inte alls det så, inte. nå't annat var det. och bara för att du tänkte på k....a nu så började jag också göra det! .. försök inte lura i mej att det var jag som började. det var det inte. det var du! och det finns ju jättemånga andra ord på k.. typ.. kaka, kicka, konst, kamrat.

hör upp, kamrater! 
det är ingen konst att kicka en boll och äta en kaka efteråt.
haha. ja. det är på den nivån min fantasi ligger ikväll. 
men ni fick ett k iaf... ett K! slit det med hälsan :) själv ska jag
dricka varm choklad nu och äta mackor. tror jag. eller bara dricka
choklad. blev plötsligt sugen på varm mjölk med emser i?!

och jag blev plötsligt jättetrött som vanligt men tänker inte somna
här i jeanettes soffa ikväll också. ligger som en jävla jag vet inte vad
i hennes tvåsits, gästvänligheten är inte på topp här :) själv har hon bäddat
ner sej skönt i tresitsen. well, well. lär ju inte svälla i benen iaf, högläge
är bra har jag hört :P 


abcdefghijKlmnopqrstuvwxyzåäö


2 kommentarer:

  1. Dendärnäsvisasomalltidfilurarbaraförhonkan ^^2 juni 2011 kl. 11:26

    Kronblom är ett namn.... o jag skrev det ^^

    SvaraRadera