söndag 12 juni 2011

PLEASE EXPLAIN WHY YOUR SILENCE MAKES MORE NOISE THAN THUNDER

vaknade tidigt i morse av att det small rätt friskt där ute, nu är luften skööön :)  nu får solen titta fram igen om den vill :P men man ska väl inte frysa när man går i shorts, trots att det "bara" är 16-17 grader varmt ute..
..jag tror att det är vanlig svensk sommar :D bortskämt folk, har vi blivit ;) 

jaaa, jag sov till halv elva idag! vet inte när det hände sist :o .. när jag vaknar senare än 08 så kastar jag mej upp ur sängen för att skynda mej. ni vet, skynda mej att inte missa något mer av dagen :D 
Livet. Är. Underbart. 

idag blir det att åka hem från Sala, också... till ensamheten där ute på landet. 
hade en heldag med morsan och fredrik igår, hur najs var inte det då :D 
gammelmostrar och gammelmormor var på besök för att fira fredriks student och senare spelade vi skip-boo som fredrik vann varje gång (tur i spel, otur i kärlek - fuck that, stämmer inte :P .. han har tur i allt! och jag otur i allt :P). 

mot affären! morsan är står i startgroparna och jag lär sätta fart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar