onsdag 8 juni 2011

MUSIC IS WHAT FEELINGS SOUNDS LIKE

aah, har en sådan där ligga-i-sängen-lyssna-på-musik-och-drömma-mej-bort-stund :) love it! nu har jag lyssnat på den här låten fler gånger i rad och ja-aa, jag gillar den :) kanske gillar den här ännu mer. dunno. vet bara att jag tycker det är tokmysigt att ligga i sängen och lyssna på låtar som får mej att drömma mej bort... drömma om min gård jag ska ha i framtiden, drömma om jobbet jag kommer att ha.. och så den där kärleken förstås :D den går inte att komma undan. love is all we need! eller all we need is love? nu somnar jag snart.. bloggar halvt som halvt i sömnen. skriver ett par ord - ögonen åker ihop - skriver ett par ord - ögonen åker ihop, osv :P

på tal om något helt annat;
jag vill spela minigolf!

g'natt och dröm sött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar