onsdag 22 juni 2011

IT WASN'T ME, NOBODY SAW ME DO IT. YOU CAN'T PROVE ANYTHING :)

aaah. formaterade min dator i förrgår. och skulle installera nytt windows. när det för 111e gången gick något åt fel håll.. litegrann bara sådär.. en liten feltryckning som gjorde det hela knasigt fel.. enkelt - då bröt jag ihop. av skratt. omg, jag skrattade så jag inte fick någon luft och tänkte; jisses amalia, här har utvecklingen gått framåt" xD typ. eller nåt. skrattade gjorde jag iaf, så jag grinade. hade jag vetat att det var så roligt att formatera en hdd så hade jag gjort det oftare ;J

nu fungerar min dator åtminstone felfritt. förhoppningsvis ett tag till :D
ja, jag vet att jag är beroende av min dator. och jaa-a, jag skulle ha sjukt tråkigt utan den.
om jag skäms för det? näh. sen när jag träffat min drömprinskille så kommer ni att tycka att jag är tråkig som aldrig sitter vid min dator. men då har jag fullt upp med att pussas och ni kan sitta här med era långnäsor.




ja, ordet "drömprinskille" fick mej att få den här låten i huvudet. så nu skickar jag in den i era huvuden.
håll till godo och dröm sött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar