fredag 3 juni 2011

SOCCER IS NOT JUST ABOUT SCORING GOALS - IT'S ABOUT WINNING

sådärdå, sverige tog moldavien. med 4-1 till och med!
dennis och henka doppade sej i paradiset. jag med - doppade en fot :D det gills väl? jag får inte bada på tre veckor för farbror doktor. blah. infektionsrisk hit och dit. blah. jag som längtar sååå efter ett kvällsdopp. gissa vem som kommer att bada den 29e juni :) jag! fram till dess får jag nöja mej med att iallafall kunna hänga vid sjön och efter deeeet...


vecka tjuuugosjuuu - då går jag på semester! WEY! doh. 1 juli för att vara exakt, så jobbar jag min sista dag på tre veckor. galet najs ska det bli! då rackarns bananer blir det plaska i vattnet av :)
.. tänk att sverige vann idag, även fast zlatan var borta och anders svensson var på planen. alldeles otroooligt! ..

                                                   
.. näh, lite xbox live, kanske? :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar