torsdag 9 juni 2011

HEJ SNYGGING :)

jahopp. dags att blogga, då! vad ska jag blogga om? att jag äter färskpotatis och köttbullar idag? dricker vatten ur min rosa flaska? svettas? har gått 4 kilometer? inte vet vad jag ska ha för kläder imorgon på brorsans student? att lillebror, fredrik, tog körkort i tisdags? :D att jag längtar tills jag får bada? att jag druckit massa kaffe? att jag inte ätit godis, förutom två after eight, i måndags - sedan i lördags? att jag faktiskt var ute och sprang igår? att jag gått totalt 17 km och bränt 968 kalorier sedan i söndags? att jag känner mej lättirriterad idag? :P i need to be uppmuntrad! berätta nåt kul :) att ni förmodligen skulle få skitkul om ni såg mej när jag försöker dansa lika shakira till waka-waka? att spotify kan vara min bästa vän? att min bil snart äntligen är lagad? att jag försöker sluta snusa? nej det ska jag inte berätta, det är hemligt :o att jag glömt kläder nere i tvättstugan? att jag har massvis med disk att ta reda på? att jag mår ruggi't bra nu för tiden? att jag är kluven inför midsommar? att jag längtar till leksand? att jag........




my life, your entertainment
- låten är grym :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar