onsdag 25 maj 2011

IF A EQUALS SUCCESS, THEN THE FORMULA IS A EQUALS X PLUS Y AND Z, WITH X BEING WORK, Y PLAY AND Z KEEPING YOUR MOUTH SHUT

hej! och massvis med

trött som en, jag vet inte vad? sengångare? eller är inte de trötta? jag är astrött <-- så att alla förstår! -gäääsp-
well, snart jobb :D med mallan. vi ska väl ut och spela in musikvideos på vägarna igen, tur att jag laddar
luren med batteri nu.... you never know vad som händer, liksom. men först! först ska vi äta. pasta carbonara,
hemmagjord dessutom! fyfaan vaad jaag äär braaa..... går jag och sjunger på mest hela dagarna bara
för att jag ser studentgrejer överallt. och vad ska jag ge min bror i studentpresent? hur kommer det 
sej att min näst yngsta brorsa ska ta studenten och min yngsta bror tänker fylla moppe i sommar? och
lite märkligt är det ju, att min äldsta bror fyller 22 (!). eftersom att det skiljer 7 år på oss och jag också 
är 22 så får jag inte ihop det riktigt... synd att vi inte kan ringa till einsten, som för övrigt står för citatet som 
står för rubriken till detta inlägg.

rörde jag till det för er? hehe. gillar sådant jag!
1+1 är iaf 2. och 2 börjar jag att jobba. 
ta hand om er! och varandra :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar