torsdag 5 maj 2011

..

fryser, är trött och har kokat dunderstarkt kaffe.
det borde väl betyda att jag är både varm och pigg
inom snar framtid? ;) 


..


vet inte hur det är möjligt men jag ser nog en
lördag med öl framför mej. iallafall när jag tittar
ut genom fönstret, ser en blå himmel
och en sol - hoppas på varmt i helgen :D


..


people will always talk about you,
might as well give them something to talk about!


..


jag trivs så jäkla bra på mitt jobb, så bra att
jag vill vara kvaaaaaaar i ett par tre månader till :)
joooo, jag saknar visst det hemtjänsten, det är 
inte det. det är det att jag tycker det är så himla
skoj att planera, bara <--- eller hur man säger.


..


2½ män på teve. och jag ska nog ta en liten tupplur.
det får man väl göra, va? :) 


..



2 kommentarer:

  1. M som i Mmmm just det6 maj 2011 kl. 10:24

    Här ska inte försvinnas tre månar till... nopp inte en chans.... ;D

    SvaraRadera
  2. nej jag får nog inte välja xD

    SvaraRadera