söndag 15 maj 2011

SECOND PLACE IS THE FIRST LOSER

..

ska vi försöka oss på ett J eller?
JAA - det gör vi :)

abcdefghiJklmnopqrstuvwxyzåäö

jag jillar ju jed! <-- sista ordet baklänges

..

jaa, jo, jiktigt! jag jiggej ji jsoffan jos jeanette joch jag
jhar jet jättebra! jag joppas jatt jsverige jtar juld jidag!
jmin jantasi jär jinte jbra just jnu :P

..

ett jubel kommer att uppstå ikväll när Finland blir
jumbo (andraplatsen är den första sista) och Tre kronor
står där med juvelen i deras hand!

helt insnöad på hockeyn idag och fantasin, som sagt,
den suger jetballe (haha) för tillfället. tror jag har gjort
för lite i helgen, mina hjärnceller verkar sova då ingenting
fungerar och mina tankar - de har ju en förmåga att
hålla sej åt ett håll om de fastnat för något.

bra på ett vis, dåligt på ett annat!

:)
..

I'll be back.

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar