torsdag 12 maj 2011

..

abcdefghIjklmnopqrstuvwxyzåäö

hah! ISHOCKEY :) isbergssallad. investera.
ifrågasätta. impulsiv. ironi. innebandy.  inställsam.

så, sverige - tyskland 5-2, nästa match, sverige - jagr? spännande!
kändes bra att kunna fuska till sej "hockey" på förra bokstaven
men trodde att jag skulle få kommentar om fel där. ta inte åt dej,
malin, men det var riktat till dej. haha :D inte börjar på i men ett inte
ska inte finnas i den meningen, inte.  ..

isbergssallad kan ni fråga ica-erika om, den har hon kläm på ;)

investera - i nytt golv och nya tapeter is the nästa thing!
måste! och så ska det möbleras om. hej och hå. ikväll,
börjar också på i, helst.

man ska inte ifrågasätta allt. ibland är det bra att bara rycka
på axlarna och tänka; do I really give a shit?". För alltså,
man kan inte påverka allting och man måste släppa en del
saker även om man inte vill. kanske något att tänka på?
livet är vad vi gör det till. familj, kärlek, Intressen borde
vara det man låter gå först. eller hur? :)

vara impulsiv är min grej! faaaktiiiisssskkktttt. jag gillar
att göra impulsiva grejer - till 99 % - man får roligare då!

ironi, my kind of humor. men what's up med engelskan nu
igen? yeah, yeah. ironi är roligt!

innebandy. en sport. en rolig sport.

inställsam. ska man vara det? till vilken gräns? jag är ju en
sådan där filosof och kan vrida och vända på saker och
kanske är fullt bestämd med min åsikt.. och så kommer det
nån (jävel ;) ..) och lägger fram något bättre & dessutom har
en logisk förklaring till varför just det vinner över mitt tänk,
då kan jag ändra mej. då är man inte inställsam. inställsam
är du om du har olika åsikter beroende på vem du pratar med.
det är liksom raka motsatsen till Nike's "just do it". det är 100 %
åt andra hållet; don't do it!"

ibrahimovic! ooof course, glömde nästan!
men jag behöver väl inte förklara det, va?

med den avslutningen säger jag;
nu åker vi till svedbo. kanske lika gärna kunde flytta dit?
känns som vi är där all the time..

..

2 kommentarer:

  1. hahahaha vänta nu... två negativa tar ut varann... få se... en, två, tre... fyra stycken INTE i meningen efter den du bad mig att (inte) ta åt mig... sååå nu har jag trasslat in mig... hur blev det där... skulle jag eller skulle jag INTE ta åt mig XD

    SvaraRadera
  2. hahah; you can do whatever you like!! :D

    SvaraRadera