tisdag 3 maj 2011

..

går så bra för mej.
jag ligger ju efter. en hel dag! :O
hur ska det bli, hur ska det bli ;)

som en utmaning för mej själv det  här..
..eeh, ja. är ju iofs det som är meningen.
men ändå då'rå.

abcDefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

(har ni provat att skriva alfabetet snabbt på
tangentbordet nångång? det är inte så jävla
enkelt som man kan tro... och då skriver jag
sååå snabbt i vanliga fall)

D... som i Duktig. som i Dromedar. som i Diskad.
eller kanske som i Destination, Desirabel eller Desorientera.
Dignitet är ett fint ord och jag gillar att använda ordet Diffus.

tur att jag hade min ordlista till hjälp. massa fina ord på D!
duktig för att jag känner mej duktig, får ju massa gjort :)
kom att tänka på dromedar bara för att jag mest hela tiden
snackar om killar. och ja, en dromedar har bara en puckel
men många killar verkar bara ha en pungkula också ;) diskad
som i diskkvalificerad. destination som i att jag har ett mål!
eller flera. jag har ett hockeymål hemma och sen har jag ett
mål med Livet... att fortsätta vara mej själv :) desirabel.
har snöat in på paul walker totalt! han känns jävligt desirabel :P
desorientering är inget man ska syssla med, det var ett negativt
ord, varför tog jag med det? jävligt dumt! :D lika med diffus
(i och för sej så känner jag mej lite diffus för tillfället :P ..),
stryk de från listan! eller tolka de som ni vill. whatever.

dignitet. sist men absolut inte minst.
jag har har en, du har en - alla har en! var rädd om den.
you might need it some day! för du vet väl om att du är värdefull,
att du är viktig här och nu? <--- tänkvärt och g'morgon! :)

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar