måndag 30 maj 2011

THE BEST THING ABOUT THE FUTURE IS THAT IT COMES ONLY ONE DAY AT A TIME

jag är en sådan där.. vad ska man kalla det, horoskops-nörd? jag älskar att läsa horoskop och det roliga är
att det oftast stämmer in på mej.  twice.se är grymt men.. mitt veckohoroskop med början idag är klurigt. ja, jag älskar det nya men vadå - ska jag akta mej för illusioner? trodde sådant aldrig var sant ;) 

Veckohoroskop Tvillingarna

Juni börjar med en solförmörkelse i ditt tecken. Alla nymånar betyder ny början men när en solförmörkelse äger rum samtidigt, är potentialen för förändring av omständigheter hög. Om du dessutom fyller år i mitten av veckan, kommer den här influensen att vara ännu större. Det är möjligt att en viktig händelse redan har ägt rum, men har du fastnat, är du redo att rocka loss nu. Tvillingarna älskar det nya och det annorlunda och om du har försökt göra ändringar på egen hand, är det nu dags att göra de. Det som däremot är förbryllande är att Neptunus, illusionens mästare, också utgör medelpunkten. Resultatet blir att skenet kan bedra och du bör därför vara mycket försiktig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar