måndag 28 februari 2011

..

Avsluta meningarna...

1. Jag har insett att min senaste kyss... 
...vill jag ha mer av!
2. Jag lyssnar på... 
...for the very first time med Roxette, just nu :)
3. Jag pratar... 
...mest hela tiden, skulle jag kunna tänka mej :P
4. Jag tycker om... 
...Erik! massvis :)
5. Min bästa vän är/var... 
...Kicki & Linda. Nu & för alltid!
6. Min första riktiga kyss...
...minns jag som om det var igår :)
8. Jag avskyr när folk frågar... 
...ska du också ha fredagsmys ikväll?"
9. Kärleken är... 
...underbar?
11. Jag gillar att... 
...det börjar hända saker på jobbet :D
12. Jag kommer aldrig att...
...äta lever eller bruna bönor igen. vet; man ska aldrig säga aldrig
men jag törs nog nästan göra det när det gäller det här. huh!
13. Jag är hemligt förälskad i... 
...Eminem.... ;)
14. Sist jag grät var... 
...i torsdags! don't know why.
15. Min mobiltelefon är... 
...bland det absolut bästa jag vet xD
16. När jag vaknar på morgonen... 
...så är jag kissnödig! faktiskt!
17. Innan jag går och lägger mig... 
...så kissar jag :P (är jag i kiss och bajsåldern eller?)
18. Just nu tänker jag på... 
...att Leksand måste vinna ikväll!
19. Bebisar är... 
...bland det go'aste som finns! :D
20. Idag har jag... 
...lekt med Vicce, bakat, lagat mat och spelat Black ops :P
21. I kväll ska jag... 
...se på hockey & spela black ops ;)
22. I morgon kommer jag... 
...att äta blåbärspaj :D
23. Jag vill verkligen... 
...att Leksand tar sej till Kvalserien!! 
..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar