torsdag 10 februari 2011

..

jo'rå s'att,
här ligger jag i sängen under täcket.
med datorn i knät. ett glas kaffe på sängbordet.
lyssnar på vågorna som slår mot stranden
(har ni testat det? att ha ett rinnande element
i sovrummet? jättemysigt! NOT!)

och bara har det bra. erik åkte just till jobbet,
eller för en timme sen... det ska jag göra när klockan
är 154o. jag lyckas alltid jobba de kvällar de säger
att det ska komma in snöoväder. why is that? är
det bara för att jag säger att jag älskar snö och vill
ha mer, mer, mer? ska jag straffas då? borde inte
kung Bore nästan vara... ahaaa... :) han vill ju
bara vara snäll, såklart :)

kung Bore & jag.
hello nysnö!

det är inte dags för vår än. det är bara februari,
vänner! upp med hakorna och njut istället,
årstider is the shit! puss på er :)

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar