söndag 10 oktober 2010



jag gillar inte folk, 
som inte kan stå upp och säga 
som det är. eller vad det är. 


jag gillar inte smörpaket,
där det är urgröpt eller där
folien ligger kvar uppepå.


jag gillar inte socker på golvet,
smulor på golvet. speciellt inte
efter en dusch. 

sen gillar jag inte lever, blodpuddning,
spindlar, färgen marinblå, rengöringsmedel
som luktar apa eller doftljus. 


men annars, 


så gillar jag folk som är ärliga, roliga
och ödmjuka. men framförallt snälla
och trevliga. 


jag tycker om rostisar med bregott
och messmör. speciellt till kaffe.


med ett nystädat golv är en dusch
ett måste, där man spatserar omkring
barfota efteråt.


jag tycker jättemkt om kött, godis,
älgar, vargar och färgen grön, vit,
rosa, lila och svart. och turkost. och
gult och leksandsblå, såklart. & jag
tycker om rengöringsmedel som i 
såpa..


och doft av citron
...det är underbart! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar