torsdag 9 september 2010





tänk vad roligt jag måste ha haft i veckan,
fullt upp med så mycket roligt att jag inte
haft tid att hänga nånting här :) :) :) 


...eller hur var det nu? har nästintill flyttat
ihop och förlovat mej med schemaläggningen.
jag frågade chans och schemat sade nej, så
jag fick göra om och göra rätt.. är inte riktigt
klart än men innan måndag - så! :) 


imorgon är det fredag och min son kommer
hem....äntligen! som jag har saknat honom!
min älskade lille prins, vad jag ska krama på
honom imorgon. det kommer sluta precis som
vanligt; mammaaaaa, sluta kramas nu!" :D 


på lördag ska vi gå på bio eller åka på hockey,
låter han välja. har bokat bio men fick nyss
reda på att brorsan lirar match på lördag.


vad chansar vi på att han väljer? :O 


känns 50/50 den här gången... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar