onsdag 15 september 2010



http://www.leksandsif.se/6889.php


seriepremiär. idag. ikväll. kl 19.


hur kommer det sej att allt alltid ska krocka?
samtidigt spelar brorsan seriepremiär med sitt
lag, mot avesta. i avesta. borde jag åka och titta
på den? ja. min son vill det. 'allåååå.. what ska jag
göra. beslutsångest big time!






jag har lämnat in en intresseanmälan till ett annat
jobb inne i stan. ett nytt jobb. alltså, ett helt nytt.
det finns inte ens än men kommer kanske att
finnas strax... jag vill så mycket att jag blir galen
på att vänta för att få höra hur det gått :)


sen hatar jag att vara beroende.


och sen!


...


sen vill jag tatuera mej.
NU!


..vill inte vänta på sen. vill nu. nu. nu.


mycket man vill här i livet, liksom :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar