tisdag 21 september 2010



ehum.


1. jag jobbar. hela tiden. tycker jag.
2. jag har blivit med bil.
3. vicce har spelat fotbollsmatch igen :) 
4. jag skulle verkligen behöva städa.
5. det regnar ute. perfekt städdag?
6. jag tycker jättemkt om mina arbetskompisar.
7. & alla andra kompisar :)
8. saknar brorsan som är i amerika.
9. träffade syrran i helgen :D
10. våra bästa år börjar snart.
11. bananflugor. tycker. jag. inte. om.
12. glidtacklingar, varför gör vicce sådana?
13. bilförsäkringar är dyra...
14. smilla kan säga "anna" :D 
15. jag vill ha leksands if's mjukisdress.
16. har tröttnat på xbox?!
17. har en jättefinne på hakan. igen.
18. varför luktar det illa här?
19. måste städa!
20. har blivit beroende av bananer.
21. vill tapetsera om & lägga nytt golv.
22. älskar leksands if, det ni!
23. tycker johnossi är bra.
24. varför dör mina blommor all the time?
25. känner mej mosig idag.
26. varför är det så långt till teven.
27. varför är det alltid jobbigt att resa sej från soffan?
28. schemat blir aldrig klart.
29. är godissugen...
30. behöver massage! 
31. tomas forslund. jesper ollas.
32. zlatan ibrahimovic!
33. ska jag gå på ladies night?
35. vad ska jag plugga till?
36. varför hoppade jag över #34?
37. hur kunde jag glömma köpa mjölk?
38. behöver fönsterlampor.
39. tror jag börjar jobba 16 idag. 
40. längtar efter min iPhone.
41. vill träna innebandy.
42. vore kul att ha 34 mille.
43. humor! jag älskar humor.
44. har tittat på TV'n i hopp om att den ska slå på sej själv.
45. måste resa mej.
46. saknar annika. vill träffa cindra.
47. saknar leksand.
48. saknar min faster & kusiner.
49. saknar kicki med familj.
50. vill sluta snusa.
51. vill bo i hus.
52. längtar efter snö & skoter.
53. teven är på nu.
54. schemat. måste lägga.
55. vill ha vicces skolkort.
56. min iPhone!! upprepar jag mej?
57. E.J. är HET!
58. eminem är kind of bäst.
59. har inte saknat reklamen på 3an.
60. måste s t ä d a. 
61. försöker komma på nån bra film..
62. ska få nya balkonger här.
63. vill till leksand.
64. varför har de mandel i alla hårfärger?
65. vill ha ny vinterjacka.
66. köpa DS till vicce.
67. snart är det lön!
68. heldag med foppa, vill man ha det?
69. ikväll ska lif spöa almtuna.
70. varför röstar man blått?
71. åhnej. kollar skadad.
72. heja rösterna som ligger oräknade!
73. fan vad det regnar...
74. ...när kommer snön??
75. jag behöver en kram!
76. vad ska jag äta idag?
78. lägga nya golv.. måste..
79. persiennen. det speglar sej i TV'n!
80. lite sodavatten vore gott...
81. psoriasis suger.
82. saknar vicce jättemassa.
83. vad sägs om r. williams nya låt?
84. spotify is the shit!
85. lammkött is THE shit.... :)
86. snygga killar är mums.
87. vill gå ned i vikt.
88. längtar efter att läsa matte.
89. saknar anna.
90. måste bli bättre på att hälsa på folk!
91. taklampa. skulle också vara bra att ha :)
92. vatten är gott!
93. en ny tv, en stor. på väggen. ge mej!
94. blir salabo några dagar nästa vecka. najs.
95. och har bil från torsdag! kom torsdag, kom!
96. kate i VBÅ, hon vet det här med lamm, hon.
97. rensa i källaren vore kul. och nödvändigt.
98. vill inte ha ont i halsen, vill ut å springa.
99. köpa en almanacka ska jag.
100. orkar inte städa. skiter i att städa!




man har litegrann i huvudet,
inte alltid så konstigt att man är
förvirrad emellanåt... :) 





3 kommentarer:

  1. Pendlar mellan att trycka naaajs o va? men säger istället såhär....
    Det
    låter
    som
    den
    Anna
    vi
    alla
    känner

    den här arbetskamraten tycker om dig tillbaka... bra arbetskamrater är bara bäst, så är det

    SvaraRadera
  2. haha, ja :) det är nog bara lilla jag som är sådär.. .. bra arbetskamrater kan till å med vara bäst'ast! kram på dej! .. och du, man kan inte trycka naaajs eller va? längre :) nu får man vara gilla! .. fast kanske en ogilla-knapp skulle vara något, bara för att jag kan? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja du är bättre än facebook som fixade en ogillaknapp först... just nu laggar skiten jäääätteonajsigt förresten... eller så har jag nåt lokalt fel.... blir bara error.... =( är ju inte aaaaaalls beroende av fb. *himlar med ögonen o ser oskyldig ut* *visslar en stump för o förstärka effekten av oskyldig också*

    O tack BTW... en gång till... kan nog inte säga det tillräckligt många gånger.... jag tror inte du fattar hur glad jag blir att det finns människor som ställer upp, som frågar o bryr sig, som gillar mig för den jag är (inbillar jag mig iaf - o där lös den igenom igen, osäkerheten *snett leende*)
    såna som du o flera andra som finns där runt i kring mig.

    Det var en gång en naiv ung flicka som gick på lekis o blev jätteglad åt att få sitta bredvid sin bästa kompis vid fotograferingen... tills "kompisen" sa att hon bara lekte med flickan för att det inte fanns nån annan att leka med där. Flickan var förste reserv (eller sista alternativ) så att säga.
    Flickan är vuxen,fortfarande naiv, men också rädd att få höra den kommentaren igen.

    SvaraRadera