torsdag 26 augusti 2010



http://www.twice.se/horoskop-tvilling-2010.html


horoskop är spännande det och ibland stämmer
de riktigt läskigt bra :) eller .. "otäckt galet bra"
- som vicces gammelfarmor hade sagt!


..


vilken dag detta varit :)
kul på jobbet hade jag men sedan kom
huvudvärken som ett brev på posten.
hittade in till farmor och lade mej på hennes
soffa - somnade! och vaknade ganska snart
av en liten farmor som ropar att jag måste komma
och titta på fåren! wohooo ;)


letade mej sedan hem, hittade äppelkaka
i kylskåpet (nom nom nom), lade mej i soffan.
Ligger jag alltid där? Och jag ligger kvar!


tror jag har kommit på något igen.
jag kan inte ha det så här, så himla jätteskoj
är det inte att vara hemma och ligga i soffan.


innan jag går under måste det ske.


jag måste skaffa en bil...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar