onsdag 25 augusti 2010





har nu sett en film (igen) så här på min 
lediga dag. tänkte att; den tar vi!" när jag
såg namnet på den. I hate Valentines Day
låter för mej, som en titel på en film där
man slipper kärlekstjafset som får en
att minnas lite extra, att man är själv
och har varit i ca... 100 år. eller 6 år. nåt
av de två är det. 


kanske är det därför jag lade betoningen
hate och de som kommit på det perfekta
namnet på filmen, på Valentines Day. 


jag hade tänkt mej en rolig komedi där jag
skulle få skratta åt en massa ironi kring
den kära leken men neeej. ja, filmen började
så. nej, filmen slutade inte så.


filmen slutade med att killen gjorde något
dunderromantiskt för tjejen som naturligtvis
blev jätteglad och så levde de lyckliga... blaah.


sådant där händer aldrig på riktigt. 


förutom när man var liten :) ..då fick man
blommor, kärleksbrev, teckningar
ritade till en, små lappar med söta ord 
and so on.. det gick över, kan man säga :O


& Jerry MaGuire - den filmen alltså. Den ska 
jag nog se ikväll, när jag ändå har sett en 
kärleksfilm ofrivilligt kan jag väl fortsätta 
frivilligt. right? :P




you had me at hello







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar