fredag 9 april 2010


oj, oj.
oj. jag har inte skrivit en endaste
liten rad här på två veckor. anledningen?

1. jag har flyttat.
2. det har varit och är kvalseriehockey.
3. jag har jobbat.

när jag inte har jobbat, har jag flyttat.
när jag inte har flyttat har jag sett på
hockey och när jag inte har sett på hockey
har jag jobbat osv...

det har gått bra för leksand, det har sett
riktigt bra ut. vi har krigat i några matcher
och man har känt lukten av elitserien innan
vi fick ett hårt jävla magplask mot växjö. igår.

de såg att ha snörat på sej fel skrillor, lånat
varandras klubbor och supit bort all ork och
glöd dagen innan match.

ja, ni kan läsa ett gripande blogginlägg
på detta ställe;



...

en gång leksing - alltid leksing!
hoppet lever,

tälje vinner över rögle.
växjö vinner över aik.
leksand vinner över almtuna.

Då;

södertälje 23 p
Leksand 16 p
aik 15 p
rögle 14 p
almtuna 13


då!

1 kommentar:

  1. Vad tänkte jag?

    Tjohooo hon har uppdaterat sin blogg... det tänkte jag.

    Se gärna mitt inlägg från imorse där jag just nämner det här med att vilja läsa i bloggar men som aldrig uppdateras... juh

    Haha

    SvaraRadera