lördag 13 mars 2010


vet inte när jag var så här trött sist,

tanden värken, huvudet värker.
är gungig i kroppen, måste sova en
halvtimme till. hade tänkt att sova ut idag
men en viss liten pappa som jag har :) ringde
och väckte mej när han var ute på morgon-
promenaden (bara för att han är pigg och så).

sala ibk har fest idag, sala ibk!
& dit ska farsan, såklart - han är ju mr.innebandy
säger killarna i stan. haha. .. snacka om att
jag saknar innebandyn. det var det roligaste
jag visste. är mer eller mindre uppvuxen i
idrottshallen, fick alltid följa med farsan när
han hade träning. eller... när han var tränare
för damlaget. det är ett utav mina roligaste
barndomsminnen faktiskt - all innebandy!

kan fortfarande "känna lukten" och höra
ljudet i huvudet från en match... :)


love it,
g'morgon!


4 kommentarer:

  1. "kan fortfarande känna lukten....." Ha ha det låter som om du ska fylla 100 år och sitter och minns tillbaka din barndom! :)
    Gullig du är Anna! :)

    SvaraRadera
  2. ja jag vet, haha :) det händer mej rätt ofta faktiskt, att jag känner lukten av saker som jag vart med om.. :P ..

    och sen känner jag mej nästan som 100 år, iaf idag. haha xD

    SvaraRadera
  3. Jag kan också höra alla de speciella ljuden en innebandymatch har med sig, lukten är speciell. Stämningen.. Allt. Innebandy är grymt! :)

    SvaraRadera